Green People
Green People - pionirski brend organske kozmetike osnovan 1997.g., danas britanski tržišni lider certificiranih organskih proizvoda za njegu lica i tijela...
Priča je počela, kako to obično biva, posve slučajno, s jednom mamom koja je samo htjela pomoći svojem djetetu koje je patilo od iznimno osjetljive kože i kožnih alergija. Charlotte, ta vrla mama, otkrila je da Sandra, 2-godišnja kćerkica, reagira na kemikalije iz sredstava za osobnu njegu i održavanje kućanstva. Osmislila je prirodne proizvode za njegu dječje kože, te je, fascinirana rezultatima koje je postigla kod malene Sandre odlučila svoje otkriće podijeliti sa cijelim svijetom, i tako je nastao Green People.
Do 1997., Green People proizvodi su se nalazili na policama većine malih, nezavisnih trgovna zdrave hrane i prirodne kozmetike u Britaniji.
Ti prirodni proizvodi bez parabena i alkohola uskoro su postali popularni među onima koji su nastojali živjeti život oslobođen štetnih kemikalija u hrani i proizvodima za osobnu njegu.
Jeste li znali da se čak 100.000 tona umjetnih kemikalija svake godine koristi u proizvodnji tkz. prirodne kozmetike? Od samog početka, Charlotte je obećala da u svojim proizvodima neće koristiti štetne i agresivne sastojke poput alkohola (koji tako vole njemački proizvođači prirodne kozmetike), SLS-a, parabena, ftalata, petrokemisjkih proizvoda te sintetskih boja i mirisa.
Green People proizvodi su certificirani od strane certifikacijskih kuća: The Soil Association (2002), Organic Food Federation (2003) i EcoCert (2009), te su višestruko nagrađivani (Natural Beauty Winner, Janey Lee Grace Platinum Awards, Practical Parenting Awards, Ethical Living magazin itd).
Green People - najbolji omjer cijene i kvalitete!
Mnogi "high street" brendovi, kao i brendovi tkz. prirodne i organske kozmetike, sadrže velik postotak neaktivnih tvari, poput destilirane vode (često više i od 70%) i sintetičkih sastojaka koji služe kao poboljšivači teksture i mirisa, kako bi krajnji proizvod bio što jeftiniji za proizvođača.
Green People proizvodi su visoko koncentrirani i učinkoviti, tako da je za učinak potrebna vrlo mala količina proizvoda. Sadrže preko 90% aktivnih sastojaka koji su uglavnom i organski, za razliku od drugih brendova koji uglavnom nude ipod 6% aktivnih sastojaka (uglavnom ne iz organskog uzgoja).
Društvena odgovornost i etičko poslovanje
Ethiscore je projekt istraživanja koja se zasniva na bazi podataka sa web stranice Corporate Critic koja sadrži informacije o preko 30.000 poduzeća iz cijelog svijeta, kako malih, tako i onih velikih multinacionalnih korporacija.
Informacije o kompanija pokrivaju 5 ključnih područja prema kojima se ocjenjuje jesu li kompanije društveno odgovorne:
- Okoliš (zaštita okoliša, nuklearna energija, zagađenja, utjecaj na klimatske promjene, utjecaj na staništa i prirodne resurse)
- Ljudi (zaštita ljudskih prava, radnička prava, politike dobavljača, neodgovorni marketing)
- Životinje (testiranje na životinjama, stanje farmi i druga prava životinja)
- Politika (politička aktivnost, pozivi na bojkot, genetski inžinjering, nesocijalno financiranje...)
- Održivost proizvoda (ekološki uzgoj, fairtrade, pozitivni utjecaji na okoliš, ambalaža, ostalo)
Cilj ovakvog rangiranja proizvoda jest pomoći građanima da pravilno odaberu najodgovorniji proizvod, odnosno da u njihovu odluku budu uključene sve znane informacije o tom proizvodu i proizvođaču, a ne samo one koje se probiju kroz medije.
Green People sa svojim proizvodima je na samom vrhu ljestvice :).