Korona shopping

 

DUĆAN: A. Bauera 16, Zagreb

Radno vrijeme dućana: pon-pet 09:00-20:00, subotom od 09:00-14:00. 

U dućan je potrebno ulaziti jedan po jedan - ako vidite da je netko već unutra, molimo pričekajte vani. Prije ulaska obavezna je dezinfekcija ruku. Cijelo vrijeme boravka u prodajnom prostoru potrebno je nositi zaštitnu masku (kiruršku, platnenu).

Molimo da u dućan dolazite pripremljeni, s popisom za kupnju. Bilo kakve duže razgovore i premišljanja treba izbjegavati. Nije loše povremeno se osvrnuti iza sebe i provjeriti je li se vani stvorio veći red kupaca.

Raspoloživost proizvoda u dućanu označena je za većinu proizvoda na web shopu - do informacije se dolazi klikom na link "provjeri dostupnost u dućanu".

Telefonske rezervacije za kupnju u dućanu nisu moguće - jedini način rezervacije proizvoda je napraviti web narudžbu s opcijom preuzimanja u dućanu, s napomenom da takve narudžbe moraju biti plaćene unaprijed (kartično ili uplatom na račun), i da se mogu preuzeti isključivo nakon obavijesti da je narudžba spremna za preuzimanje. Zašto nisu moguće? Zato što onda imamo na malo prostora 100 vrećica sa rezervacijama, a po 90% njih nitko ne dođe. 

Za vrijeme korona epidemije NIJE MOGUĆE otvarati i isprobavati testere u dućanu, što znači da nije moguće ni mirisanje eteričnih ulja i sinergija.

DOSTAVA

Dostavu vršimo putem dostavne službe GLS unutar cijele RH. 

Osnovna dostava je besplatna za narudžbe iznad 300 kn vrijednosti, a inače iznosi 30,00 kn. Naknada za opciju plaćanja pouzećem je 12,00 kn, neovisno o visini narudžbe.

Minimalan iznos narudžbe je 50,00 kn.

ROKOVI SLANJA I ISPORUKE

Zbog povećanog obima narudžbi, a smanjenih kapaciteta kod pakiranja, narudžbe ne možemo isporučivati brzo kao prije (unutar 24 h od plaćene narudžbe), stoga su manja kašnjenja u obradi i slanju očekivana i logična.

Od trenutke predaje narudžbe, odnosno provedene uplate za istu, može proći 1-3 radna dana do predaje paketa dostavnoj službi. Na ovo treba dodati i 1-2 radna dana koliko dostavnoj službi treba za isporuku. Ipak, najveći broj narudžbi i dalje uspijevamo obraditi u kraćem roku.

Kupci koji ne žele dostavu za svoje web narudžbe mogu izabrati preuzimanje u našem dućanu, uz plaćanje unaprijed, a narudžbe se mogu preuzeti isključivo nakon naše obavijesti da je roba spremna za preuzimanje. 

PLAĆANJE

Sve narudžbe sugeriramo da budu plaćene unaprijed, bilo kartično bilo uplatom na naš račun. Plaćanje pouzećem je povremeno omogućeno uz naknadu od 12,00 kn za transfer gotovine.

Naime, ovisno o broju narudžbi i naših kapaciteta pakiranja, ponekad gasimo ili ograničavamo mogućnost plaćanja pouzećem, kako bismo stigli obraditi sve narudžbe. 

 

REKLAMACIJE

Tko radi, taj i griješi. Ima grešaka s naše strane, a ima i kod GLS-a (oštećene pošiljke, krive adrese itd). To je jako mali postotak, ali naravno da ako se greška dogodi baš u Vašem slučaju da šaljete na tri lijepa mjesta i nas i GLS i sebe što ste uopće naručivali i sve ostale po spisku. Nemojte. U ovakvim uvjetima nikome nije lako.

Molimo eventualne reklamacije slati na e-mail s potvrde narudžbe. Nikakvi telefonski pozivi, facebook i instagram poruke. Najbrži način za riješiti problem je slanje e-maila s brojem narudžbe i točnim opisom problema. Jedan mail je obično dovoljan.

TELEFON

Molimo, ne zovite nas osim u slučaju pitanja života i smrti.

Web shop administratori dio vremena rade od doma. To znači da postoji velika mogućnost da će se na telefon javiti netko tko pojma nema o čemu pričate :). Poslati mail s upitom oko narudžbe je dovoljno.